Veste buna pentru Bucuresteni! Al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu este aproape finalizat, iar circulatia din Capitala va reveni la normal in cel mult o luna si jumatate.
Primarul General, Sorin Oprescu, a verificat astazi stadiul lucrarilor la cel de-al doilea pod al Pasajului Mihai Bravu, care este aproape finalizat.
„Ne apropiem cu pasi repezi de finalizarea celui de-al doilea pod, si speram ca intr-o luna, o luna jumatate acesta sa fie redat circulatiei. In prezent, se toarna betonul si se lucreaza la hidroizolatie, iar saptamana viitoare se va turna asfaltul si va fi definitivata vopsitoria arcelor metalice. Au inceput deja testele de incarcare astfel incat pasajul sa respecte cerintele din proiect”, a declarat primarul general Sorin Oprescu.
“Sunt multumit de ritmul lucrarilor”
La al doilea pod se lucreaza la foc automat, iar in scurt timp soferii nu vor mai fi nevoiti sa stea in trafic.
“Sunt multumit de ritmul lucrarilor si este important de mentionat ca au trecut doar patru luni de la inceperea lucrarilor la cel de-al doilea pod si iata ca acum acesta este finalizat in proportie de 95%. Finalizarea Pasajului Mihai Bravu reprezinta un pas important in cresterea capacitatii de trafic pe inelul principal”, a explicat Primarul General.
Edilul sef a subliniat faptul ca beneficiari sunt, in primul rand, cei peste 600.000 de bucuresteni din patru mari cartiere (Berceni-Oltenitei, Balta Alba, Pantelimon si Colentina) care vor avea astfel legatura cu zona de Nord a orasului (Aeroport Otopeni, Valea Prahovei), dar vor avea si alternative fata de inelul interior, fapt care creeaza implicit si decongestionarea in zona centrala.
Importanta pasajului rutier
Concret, Pasajul Mihai Bravu rezolva subtraversarea a doua puncte esentiale – Splaiul Unirii si Dambovita pe de-o parte, iar pe de cealalta parte, intersectia Mihai Bravu cu Calea Vacaresti, realizand continuitatea traficului, in corelare cu viitorul pasaj subteran de la Piata Sudului.
In ceea ce priveste lucrarile de la pasajul Piata Sudului, Primarul General a declarat ca „in prezent se lucreaza la devierea retelelor edilitare, deja peretii mulati aferenti rampei Vacaresti (pe sensul Nitu Vasile) sunt realizati in proportie de 80%, si se lucreaza in paralel la primul dintre cele patru pasaje pietonale”.
CITESTE SI
Sorin Oprescu, la intalnirea primarilor celor 28 de capitale europene! Afla tot ce s-a discutat!
Pasajul Mihai Bravu presupune realizarea a doua poduri supraterane paralele pe directia Inelului Principal de Circulatie (Soseaua Mihai Bravu, Calea Vacaresti), de cate doua benzi de circulatie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Vacaresti-Mihai Bravu) finalizat anul acesta, in luna iunie, are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Vacaresti). Latimea celor doua poduri este de 7,80 m. Cele doua pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Raul Dambovita, precum si intersectia Prelungirea Soselei Mihai Bravu cu Calea Vacarestilor. Inelul principal de circulatie din care face parte si acest pasaj include: Pasajul Basarab – Bd. Nicolae Titulescu – Pasajul Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara – Sos. Stefan cel Mare – Sos. Mihai Bravu – Calea Vacaresti – Sos. Oltenitei – Sos.Viilor – Bd. Tudor Vladimirescu – Sos. Panduri – Bd. Geniului – Sos. Grozavesti – Pasaj Basarab). (A.S.)